Bűntudat nélkül nassolni? Felejtsd el a nyers zöldséget! 3 egészséges harapnivaló, hogy nyugodtan nézhesd az olimpiát!

Amint elkezdted kiheverni a foci Eb fáradalmait, egy újabb, még nagyobb, világméretű sportesemény liheg a nyakadban: az olimpia. A hóna alatt élő tévés közvetítések és nassolnivalók tömkelegét hozza feléd. Muszáj felkészülnöd!

Mert lássuk be, még azokon is meglátszódhat két teljes egészében végig szurkolt és ropogtatott sportesemény, akik rendszeresen mozognak. Hiszen ilyenkor pörögnek a chipsek, üdítőitalok, főleg úgy, hogy az üzletláncok bombábbnál-bombább akciókkal csábítanak a sötét oldal felé, amikor lemész tejet venni. De most segítünk, hogy felelősebben dönts a boltban, és önfeledtebben szurkolhass.

Popcorn

Bumm, erre nem számítottál, mi? Pedig a pattogatott kukorica, ha nem az előre zacskózott, zsírral és ízfokozóval bőven átitatottat veszed, kifejezetten egészséges ropogtatnivaló. Persze a mérték itt is számít, de 50 gramm popcornban körülbelül csak 100 kalória van, és sok rost, szóval sokáig eltelít és nem dugítja el az emésztőrendszeredet sem.

50 gramm popcornban körülbelül csak 100 kalória vanFotó / 123RF

Olajos magvak

Az UniLife-on már írtunk ezekről a szuperételekről, szóval nem meglepő, hogy az egészséges nassolnivalók közt is feltűnnek. Egyetlen hátrányuk, hogy kalóriadúsak, szóval ne vadulj meg velük teljesen.

Plusz tipp: a sima földimogyorót könnyen feldobhatod magadnak a kedvenc fűszerkeverékeiddel, így elkerülheted az extrán hízlaló bundázott változatokat.

Csicseriborsó

A humusz is bitang mártogatós, de ha valami száraz ropogtatnivalóra vágsz, a csicseriborsó akkor is ott van melletted. Jól lecsöpögtetve és a sütőben megpirítva 10/10-es falatoznivaló, sok fehérjével, amit szabadon ízesíthetsz.

A humusz is bitang mártogatós, de ha valami száraz ropogtatnivalóra vágsz, a csicseriborsó akkor is ott van mellettedFotó / 123RF