Ezeket jobb nem vezetni! A világ legveszélyesebb autói, amelyek valaha gyártásba kerültek
Már biztosan megtanultad, hogy – sajnos – személygépkocsival utazni nem életbiztosítás, viszont, ha eléggé figyelsz, akkor az igazán nagy bajt el lehet kerülni. Na nem ezekben az autókban.
A közlekedés mindig rejtett magában veszélyeket, az autóbalesetek mai napig mindennaposnak számítanak. Az esetek nagy részében az emberi figyelmetlenség vagy az időjárás a kiváltó ok, de régen sokszor maga a jármű volt az időzített bajforrás.
A szerencse az, hogy az ilyen veszélyes autókat manapság hamar visszahívják, már csak azért is, hogy a gyártó hírnevén ne essen csorba, hiszen a cikkünk forrásául szolgáló kutatást is egy olyan ügyvédi iroda készítette, akik nem haboznak perelni. Illetve ahogy fejlődik az autógyártás, úgy a téged körülvevő „konzervdoboz" is egyre biztonságosabbá vált.
Zastava Yugo / Koral

A keleti blokk egyik legrosszabb autója, aminek nem volt egy kiemelt hibája, egyszerűen az egész autó volt felfoghatatlanul pocsék. Gyenge anyagok, veszélyes kialakítás, és egy kasztni, amit csak a Szent Lélek tartott össze: ez a receptje annak, hogy súlyosan megsérülj egy közúti balesetben.
Audi 5000

Ma a három nagy német luxusautó márka tagja, viszont a nyolcvanas években még csak feltörekvő gyártó volt az Audi, aminek az 5000-es modellje több ember tragikus halálát okozta. A dolgok hátterében a hibás motorok álltak, amelyek véletlenszerűen bő gázzal előre repítették az autókat, akár még üresjáratban is. Nem hinnénk, hogy nehezedre esik elképzelni, hogy ez miért életveszélyes.
Pontiac Fiero

Szerencsére ez a csoda csak az Egyesült Államokban került piacra, ahol a tulajdonosokat rendre azzal lepte meg, hogy felgyulladt. Ez annak volt köszönhető, hogy a kábelezést a motorhoz közel, veszélyes helyeken vezették el, rövidzárlatokat okozva.
BMW Isetta

A német gyár korai kisautója amilyen aranyos volt, olyan halálos is. Frontális ütközésnél a jármű elején elhelyezett ajtót nem lehetett kinyitni, ami a sors kedvére bízta a vezető életét.